30-års kalas

ja i helgen firade vi Erik på hans 30års-dag! Och det känns, jag är ganska så trött faktiskt.

Men det var en riktigt rolig fest och jag träffade många jag inte träffat på jättelänge. I fredags när vi kom dit så åt vi och tog det lite lugnt. Men bara en liten stund för vi for iväg och badade balja, bastade och spelade lite beach-volley!
Och tog årets första dopp gjorde jag. Det var riktigt härligt.

På lördagen blev vi hämtade med fyrhjuling och så for vi och spelade beach-volley. Det var så himla varmt och härligt och jag tror i spelade i några timmar. Men smarta jag hade faktiskt smörjt in mig så ingen bränd hud hos mig inte!
image75
på bilden är det Evelina, Erik, Linda, Ted, Jimmy och Inge

image76
Jimmy och Inge

sedan blev det bygdegårn på kvällen med god mat och trevligt sällskap.

Åt Erik hade alla samlat ihop till en badtunna. Alla som känner Erik vet att han har önskat sig en sådan ganska så länge. Han fick ett paket med en spira i och man såg att han fattade inte mycket av det. Sedan fick han ett snöre som han skulle följa. Det snöret följde han i kanske 500meter och han fick gå genom buskar och diken. Men för att han inte skulle bli trött så låg det en öl i ett dike. Det är viktigt med vätska!
när han sedan kom fram såg man hur han tappade hakan. Man riktigt så hur glad han blev och han har sagt att han hade aldrig kunnat ana att det skulle stå en badtunna bakom husknuten!
image78
här kan man se födelsedagsbarnet provsitta baljan!

det var en bra present som jag och ted kommer få användning för :) Ha  ha ha ha!

Och sedan dansades det en hel del på kvällen, jag har väldigt ont i fötterna

nä som sagt, en lyckad helg och det var riktigt roligt att få träffa alla man inte sett på länge.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo vi fick en del abborrar och några krokodilgäddor som åkte direkt ner i vattnet igen. 2 gäddungar och 3 abborrar tog vi hem till Truls, så han är nog mätt, han har varit ute sen dess. Jag lyckades även fiska fast den största firren(Janne) som tur var så fastnade draget i kepsen :)

Postat av: lillzyrran

Hej där.
Det går inte så bra för mig vad gäller kläder. Hoppas att jag hittar något imorrn när mamma och jag far på stan med kimpen. Det blir nog inte kjol för mig, utan mest troligt byxor. Fick ett par byxor av dottern till en av mina arbetskollegor som är shiiiita snygga som jag nog ska ha. Så jag ska försöka hitta en tunika och ett par ballerina skor. När kommer du å Ted ner hit då??

2007-06-12 @ 22:40:43
URL: http://katastrofen.blogg.se
Postat av: Vanja

Inte alls nervös, bara sprallig :) hehe, det sägs vara skitväder med regn imorrn- men jag är ändå hopppfull ;P... Lägenheten är uppsagd till sista juni, men på torsdag tar jag hela packet och draaaaaaaaaar :) allt bra me er? KraM!

2007-06-12 @ 23:55:03
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback