regn = städa

image97
när är det roligt att städa? jag avskyr det och att dammsuga är nog det tråkigaste av allt.
här regnar det och när vi vaknade sa ted att jag glömt solstolsdynan ute - toppen, nu är den surblöt!

måste ta ett ryck och dammsuga och skura nu, det luktar så gott när det är klart och då är man nöjd men nu innan känns det bara jobbigt. Och att ha musik till samtidigt funkar inte för mig, bläääää!

nä, ska sluta vara så negativ, men när jag klar kommer jag nog se ut så här:
image99

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag älskar att dammsuga ;D... höhö.
Jaru, vi är i Dalarna för tillfället - orsa. Det har varit fint väder än så länge men vi har hört att det bara ser ut att bli kasstväder nu framöver... vi draar väl härifrån imorrrn, men jag har inte den blekaste vars vi far... Haft en bra semester då? Varit uppe i dorotea mest?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback