semlor, semlor, semlor

ska jag snart äta! våra snälla chefer bjuder på det till fikat idag.
men det blir faktiskt semlor ikväll oxå för jag bakade det igår!
Kände sig riktigt huslig igår. Först fick man skotta (eftersom det hade snöat 15cm) och sedan bakade man lussebullar!

börjar längta efter saker mer och mer! just nu är det faktiskt 2 saker jag längtar efter.
- jag vill renovera huset så man får det så snyggt som i alla tidningar!
- jag vill faktiskt gifta mig snart! att vi ska gifta oss är bestämt men när är en annan fråga. Vi vill ju även samla ihop pengar så vi kan bjuda alla vi vill, vi tycker inte att man ska behövera betala för att komma på vårat bröllop, Usch nej!!!!!

- hmmmmm, när man tänker efter längtar jag nog efter en sak till. Man kan ju inte göra annat när man tex får åka hem och krama Neo. En liten en börjar man känna att man vill ha! Men jag vill ju faktiskt ha det fasta jobbet först, skulle kännas mycket bättre! Och jag känner inte att barnet måste komma NU, utan jag snarare att det skulle vara mysigt med en liten!

nej, nu vankas det temla och kaffe!

i´ll be back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback