Magbilder

jag har inte tagit en enda magbild ännu. Har inte känt att det är något jag måste ha men skulle kanske vara lite skoj att ha. Får väl se om T vill hjälpa mig med att fixa det.
Har ju inte fått någon jättemage än men syns det gör det. Har börjat få sån pass mage att folk har börjat rör vid den. Är det något som hör till? Menar folk att det är fritt fram att röra någons mage bara för att det ligger en bebis där i?

Jag har hittils inte brytt mig så mycket och dom som har rört har bara varit sådana människor som jag tycker om så det har inte gjort mig något. Men har tänkt på det, att det verkar vara fritt fram för en del!

ska se en film nu, får se vad det blir. Hoppas på någon rolig komedi men thriller går också bra!

Kommentarer
Postat av: sara

ja folk tror dom får ta på magen bara för man är gravid!men vänta bara tills ni är ute med vagnen sen!då kommer ALLA stoppa ner näsan och ska titta och känna å hålla på!kunde bli galen på sånt,framför allt på alla man inte hade en aning om vilka de var som kom och stack ner näsan i vagnen!!!
och du:TA MAGBILDER!det är såååååå kul att titta på dom nu,2 år senare!!!

Postat av: Ida

Jag hade nog tur som slapp att folk skulle ta på magen. Däremot så skulle alla titta på han när han väl var född, även folk man inte visste vilka det var började surra och allt möjligt. Numera hejar Neo på alla han ser (som när man är på affärer och så) men då känns det som det är en annan sak :)

2007-12-15 @ 20:13:34
URL: http://idasusanne.blogg.se
Postat av: Helen Wennberg

Det är nog tyvärr så att en bebismage är som en slags magnet, är nog inte bättre själv, men det är klart att man frågar innan man slänger händerna på nåns mage! Rörde inte ens vid syrrans mage utan att först fråga om det var ok! Själv var jag inte så besvärad av det. Jag tyckte det var värre på slutet med alla kommentarer - "har du inte åkt än?!" Till slut ville jag inte ens gå in på affär´n...

2008-01-07 @ 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback