mitt skobegär

måste stillas! Jag har inte köpt några nya skor på länge och det börjar bli dags. Varför? jo, för att det är hål i dom sommarskor jag har kvar!

Jag kom in på skopunkten´s hemsida och dom många fina skor! Det bästa är att man kan köpa 3 men betala för 2! Hur bra är inte det? Okej, jag vet att man kanske lurar sig själv genom att köpa mer än vad man hade gjort annars men vaddå? så länge jag är nöjd så vad gör det?

Dessa har jag hittat och nu kommer mitt stora problem: beslutsångets! allvarligt, jag har STORA problem på den fronten!
image43Classic Loafer. 149kr
image44Ballerina Rand, 249kr
image45Knutballerina, 149kr
image46Knutballerina, 149kr - samma som ovan fast i brons
image47Nit Kil, 249kr
image49Korsballerina, 149kr

Kan jag få hjälp med lite smakråd? SNÄLLA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ballerina rand var fin, fast alla var ju fina.. Jag vill också ha nya skor .. :)

Postat av: Vanja

Omen shit va kul att se att någon har samma skosmak som jag ;) Dom första skorna och dom sista ;) absolut. jag ska själv köpa mig nå nya fräna loafer ;)

Hehe, killen min är från meselefors :D ... värsta fina pojken . YeaH!

2007-04-23 @ 12:31:41
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback