Kommande bebisen

Man hinner ju knappt tänka på att det är en bebis som ska komma till oss i februari. Tiden går så fort med allt annat som händer kring familj och jobb och denna bebis i magen är så extremt lugn att jag knappt märker av den.

Dock märker jag av smärtan som har kommit, har fått ischas-liknande smärtor och det gör så SJUKT ont! Hade jag vetat hur ont det skulle göra att gå i Stockholm vet jag inte om jag hade åkt. Jag ångrar mig inte utan hade en enormt trevlig helg med underbara kollegor men det gör ju ont vid varje steg jag tar!

Lukas pratar en del om bebisen, Walter förstår nog inte mycket vilket man kan förstå.
Lukas kom en dag och hade hittat namn till barnet. Han har ju dissat alla våra förslag men kom nu med egna. Lilly till en tjej och Oliver till en pojke! Väldigt fina namn och då vi inte har några egna så är dom några vi tänker på.

Har inte köpt en enda sak till bebisen än, har ju i stort sett allt men ett babyskydd måste inhandlas. Är faktiskt sugen på att köpa giratten Sophie då jag tycker den är så söt och har hört mycket bra om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback