Midsommar


Snart är det dags för midsommar och jag längtar verkligen. Dels för att det är en så mysig helg och dels för att i år får vi fira den med så många familjemedlemmar! Pratade nyss med svägerskan Ida och det ska bli så skoj att träffas och hinna umgås med varandra och det var så länge sedan jag träffade mina svägerskor så att dom kommer nu ska bli så skoj!

Sitter och funderar lite över maten och det blir nog midsommarlunch först och sedan grillat till middag. Funderar dock på vad man ska ha på lunchen men hinner fundera mer över det!

Blir hungrig redan nu när jag tänker på all mat som ska ätas, mums!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag har längtat i flera veckor och nu är det bara nån dag kvar:)

Och jaa, midsommarmat... mums! :) Hihih. Ses på torsdag!

Postat av: Maria

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 03:01:32
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback