Tårtfunderingar

Har börjat fundera över Lukas tårta som han ska få när han fyller 3år. Tror inte att det blir något riktigt kalas utan dom som brukar komma får komma och självklart om Lukas vill att det är några speciella som ska komma.

Vi har pratat lite om tårta och han har bett om en ormtårta så det får det nog bli. Visst skulle det funka lika bra med vilken tårta som helst men har han bett om något speciellt så är det ju skoj att göra det.

Skulle vilja göra med sockerpasta men vet inte om jag ska beställa eller göra själv för jag har hittat ett recept på pastan så jag funderar på att testa att göra själv.

Receptet lägger jag ut när jag har testat. Funderar dock på att göra en beställning från Kakburken.se för dom har så himla mycket roligt!

Men vem vet, snart kanske man är en hejare på tårtor och kan göra något sådan här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback