Familjen Annorlunda

Jag brukade alltid titta på Familjen Annorlunda, tycker så himla mycket om den serien. Tycker det är så starkt att ha så många barn för jag kan inte tänka mig själv att ha så många. Jag tror inte att man inte kan älska så många barn för oavsett hur många man har så älskar man dom lika mycket. Men jag har svårt att se hur man ska få tid till alla?
Men uppenbarligen lyckas dom men jag kommer inte skaffa 10barn men tror heller inte på ensambarn för jag tror att alla barn mår bra av syskon.

Iallafall så kommer jag sakna serien nu när den har slutat för denna gång men vill man följa dom och se hur deras vardag är så kan man läsa deras bloggar!

Märsta-familjen:
www.tiobarnsmamma.blogg.se

Uppsala-familjen: www.wetterholm.bloggplatsen.se

Älvdals-familjen: www.tiobarnsmamma.se

så gå in och kolla om ni vill se hur dom mår idag!


Kommentarer
Postat av: Vanja

JAg känner precis samma!

Jag kommer oxå sakna familjerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback