Sista dagen hemma

Idag är Lukas frisk och har vart feberfri ett tag nu så vi tar en säkerhetsdag hemma och imorgon blir det dagis. Tror verkligen Lukas behöver det, han har så mycket energi på kvällen som han inte får ut på dagen, ni skulle sett honom går - helt tokig!

Igår tog vi och dammsugade och skurade här hemma och att städa är ju riktigt roligt tyckr ju Lukas så när jag dammsugar så gör han det och när jag ska skura så vill han gärna hjälpa till. Han fick ju ett städset i julklapp så vi fyllde skurhinken med skurvatten och så fick han hjälpa mig! Han glömmer bort att vrida ur svabben för det mesta men överlag är han riktigt duktig och vill hjälpa mig!



Som tur är så är det lite mildare ute idag så vi får se om vi går en sväng på macken för att köpa socker senare. FIck dock veta om en sida av min
svägerska Vanja så vi har varit in på den och kollat och fått många olika ideér så nu blir det att ta fram skaparfingrarna! Sida heter Skapligt Enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback