Helgen går fort förbi

Det har bara varit vår lilla familj i helgen, i har myst och fixat lite saker som man ibland måste göra. Blev en sväng på Birsta för inhandlade av kläder och skor till hela familjen (jag blev dock utan skor!). Var tvungen att köpa mig ett par byxor och tror ni inte världens sötaste son märker det imorse? Han pekade på mina byxor och tittade på mig, ha ha jag har en son med öga för detaljer!

I helgen har vi börjat rensa ute på gården, har lite grann att göra i år. Just nu är det massa bråte som ska eldas upp och T håller på att plocka ner ett växthus som har gått sönder.



Lukas var som lyckligast när han fick ha T:s hörselkåpor (som ni ser på bilden ovan fick T ha Lukas och Lukas skulle ha dom gula med radio i) och motorsågen i högsta hugg!


Kommentarer
Postat av: Marie "Rullstolsmorsan" Andersson

Kom till min blogg och tävla och vinn barnkläder! Sprid gärna länken vidare!

Postat av: Marie, grannen mitt emot

Jag letade er eller någon av er i går, då jag sett T. just innan, vet inte om han var på baksidan, för ingen öppnade i alla fall.

Mitt erbjudande, i fall det är intressant är att om ni vill kan ni få våran sandlåda. Dvs. det är en nergrävd ram, som jag tror är åttakantig. Om ni kan gräva upp den så är det fritt fram. Jag rekomenderar er i så fall att göra ett lock eller sätta hönsnät på. Det gjorde inte vi men eftersom det finns katter i området så är det nästan ett måste.

Ni kan även få grävskopan för det var rätt många år sedan våran 7-åring var i sandlådan eller ville använda den. Så var så goda i fall ni vill! Fritt fram att kolla på högersidan av vårat hus framför gungorna, så kan ni se om ni är intresserad eller ej.

Jag hade tänkt bjuda in er på fika till i dag, så det var synd att jag inte träffade på ngn.

Sköt om er!

Kramis/Marie, grannen

2010-04-24 @ 20:13:43
URL: http://www.rullstolsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback