Fruktgalen

Både igår och idag har jag och Lukas varit ensamma hemma för T har haft möten. Idag när vi hade ätit middag så klädde vi på oss och gick ut. Först en sväng ut i växthuset och hämtade in en stor korg med vindruvor och sedan ut och till äppelträden för lite äppelplockning.
Lukas är helt galen i våra vindruvor och han plockar och plockar hela tiden. Men attt bjuda mamma eller pappa det vägrar han utan tar vi en enda vindruva så snor han den ur handen på oss.
Och äpplen tycker han är roligt att plocka men inte att äta, tycker dom är lite sura tror jag.

I helgen blir det nog lite skogsvandring för vi ska se om vi hittar lite svamp!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Nämen vilka fina vindruvor, finns det massor?

Och vilken fin kille! :)

HAr ni helgerna framöver fullbokade? Jag har sagt till Danne att jag vill åka till er nån helg, det vill han med :) kram!

Postat av: Therese - Lurans blogg

Men oj! Egna vindruvor, du må tro att jag är imponerad, fast mest avis är jag på äpplena... Å så söt er kille är, så finurlig blick! Kram kram

2009-09-21 @ 10:46:47
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback