Härliga torsdag

Torsdagar är ju för grymt härliga för man vet att det är endast en enda dag kvar av arbetsveckan. Längtar som vanligt efter helgen men tyvärr får man inte helg på lördag för jag måste in och jobba på lördag. Inget som jag egentligen vill men tyckte det var dumt att säga nej till dom extra pengarna. Får väl njuta så mycket man kan av söndagen.

Lukas har iallafall fått vara feberfri i två veckor nu och det är helt underbart. Hoppas han får vara frisk många veckor nu. Just nu ligger han och sover på golvet framför tv:n och jag sa väl bära in honom till sängen snart. Funderar dock starkt på att lägga mig själv också, känner mig trött och sliten.

Men eventuellt blir det lite tv istället och kanske en kopp varmt te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback