Tack alla vänner

Måste skriva ett stort tack till alla er som har hört av sig till mig den senaste veckan. Har inte ringt och tackat alla men ni ska veta att det betyder jättemycket. Måste bara nämna vad min kompis på jobbet gjorde. Det är den tjejen som jag sitter bredvid på jobbet och som jag umgås mest med på jobbet.
Jag pratade med henne om vad som hänt och dagen efter när jag kom på jobbet låg det en chokladask med ett väldigt fint skrivet kort på tangentbordet. Underbara människa, det betydde jättemycket.

Så tusen tack alla ni söta som hört av er, det vämer ska ni veta. När jag känner att jag kan skriva mer om händelsen så kanske det kommer en bättre förklaring om allt som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback