Resa till Prag

Idag pratade vi på jobbet om våran resa som vi ska göra tillsammans. När vi ser att en person saknar en försäkring, Tex drulleförsäkring så kan vi tipsa kunden om det och om vi lyckas så bra att kunden köper försäkringen så tjänar vi lite pengar på det. Inte lika mycket som försäkringsförsäljarna för men då jobbar vi ju inte på provisionsbas heller. Men några kronor per såld försäkring får vi och mitt team har lyckats tjäna ihop lite mer än 30 000kr och då har vi bestämt att vi ska göra något roligt för pengarna och det lutar mot en weekendresa till Prag!
jag vill ju helst åka idag men dom flesta vill åka till våren så vi får lov att vänta tills dess men jag längtar enormt mycket faktiskt!



Jag tror det kommer bli en höjdare och tillsammans med min grupp kan man inte ha annat än roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback