november

tänk att november redan är här, jädrans vad fort tiden går. Ikväll är man ensam hemma med sonen för sambon är kvar i stan men det är faktiskt bara lite skönt måste jag säga.

Blev ingen hemresa utan vi stannade kvar här och svägerskan med familj kom hem. Märks att både Lukas och Neo har blivit äldre för dom lekte på ett sätt jag inte sett dom leka på förrut. På Jula gick dom och höll handen i säkert 15minuter. Men det kan vända fort för ibland så skrattade dom och två sekunder senare så grät dom! Ha ha, dom små liven. Lukas har blivit så pass att han börjat säga ifrån. Vill han ha något så tar han det!

Men det var alltid lika mysigt att få ha dom här, tyvärr blir det ju inte allt för ofta för man åker inte hem lika ofta. Längtar tills jul då vi får fira med dom och förhoppningsvis får jag ledigt från jobbet så jag får semester i två veckor, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback