Härliga helg

Helgen har gått superfort och det är dags för ny vecka igen. Igår blev vi bjudna till Erik och Evelina för lite surströmming. Jag äter ju inte surströmming så jag äter matjessill istället och det var väldigt gott måste jag säga! Eriks storasyster med familj var där och dom har två barn och Lukas var helnöjd som fick springa med dom hela kvällen. Tror inte han somnade förrän halv elva men då somnade han i min famn och det händer INTE ofta!

Idag har vi tagit det lugnt och soooooolat ute. Det har varit riktigt sommarväder och vi fortsätter röja. När vi vaknade imorse bestämde jag att det var dags för ett bad så jag och Lukas (pappa stannade hemma) packade ryggsäcken och drog till badhuset. Vi hade det toppen där och Lukas ÄLSKAR verkligen att bada.
Efter badet var det raka vägen till sängen. Efter en stund hör jag hur det kör upp en bil och vilka är det tittar förbi? Jo Lukas farfar och sambo och Lukas som var på toppenhumör när han väl vaknade blev jätteglad och gav farfar en kram!

Bilder kommer imorgon för kameran är ute i bilen just nu och jag ORKAR inte gå och hämta den så ha en bra kväll. Hos oss är det dags för blåbärspaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback