Slut på lovet

och vi är tillbara i Sundsvall. Åkte ner igår för att vi skulle ta kort på Lukas när vi badade men tyvärr var inte våran grabb på fotohumör så det blev inga kort. Så fort vi kom fram till fotografen och Sara (simledaren) så började han gråta och vägrade dyka. Han som alltid älskar att dyka och brukar inte gråta år Sara. Tror att fotografen med simglasögon såg lite skrämmande ut. Så tyvärr, inga fina undervattenskort.

Får se vad vi hittar på i veckan, på fredag är det iallafall teamfest på jobbet för mig och på lördag ska T ut med några grabbar. Dom ska köra gokart och gissa om jag är avis. Nu måste vi snart fixa en tjejfest och hitta på något roligt. För mig blir det iallafall Melodifestival på lördag och ska nog fixa lite godsaker att ha framför tv:n. Hoppas bara Lukas sover bra men det borde han nog. Är grymt sugen på grönsaker med dip så det får nog bli det på lördag. Och lite vin tror jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback