Måndag 15juni

Och idag fyller min lilla mamma år men eftersom vi inte har någon chans att åka hem så får hon vänta några veckor innan vi kan fira henne.

Idag har vi inte gjort mycket, det är så dåligt väder. Regnet har slutat men tyvärr blåser det något enormt ute. Spenderade dagen med Evelina ute på Birsta och sedan har vi varit hemma och T har jobbat med hallen. Detta är ju min sista vecka innan jobbet börjar så jag kan lova att jag njuter av varenda sekund här hemma. Imorgon blir nog en slappar dag men ska försöka få komma på dagis och hälsa på. Efterom det är T som ska skola in vill jag ju väldigt gärna åka dit och hälsa på en sväng.

Och på onsdag blir det en mamma-barn träff hos Linda och Edvin, vi ska träffas en sista gång innan jag börjar jobba. Kommer verkligen sakna alla dessa träffar men man får vara duktig och fortsätta försöka träffas.

Men nu står min kära sambo och trampar bredvid mig för han vill ha datorn så jag säger godnatt och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback