Dag två

och jobbet flyter på. Saknar verkligen min lilla kille på dagarna men är inte en sådan som måste ringa och kolla upp dom hela tiden, jag vet ju att dom klarar sig utan mig och skulle det vara något så ringer dom.

Min chef fick ju barn i söndags och vi har fått veta att hans lilla tjej mest troligt har Downs syndrom. Känns väldigt overkligt och ofattbart och man vet inte riktigt hur man ska reagera. Samtidigt som man tycker så enormt synd om dom så är man ju samtidigt glad för att dom har fått en liten tjej som lever och egentligen mår bra. Känns iallafall skönt att chefen ringde och sa det till oss så man vet hur man ska bemöta honom när han kommer tillbaka.

Ikväll så gick vi till lekparken och där träffade vi Albin med familj så då fick pojkarna leka av sig. Lukas älskar att åka kana och springer runt, klättrar upp och åker ner antingen på rumpan eller på magen, han är så söt!

Nu ska jag iallafall ta det lugnt och titta på lite fotboll!


Kommentarer
Postat av: Vanja

He´s soo cute! :)



Vet du vad jag tänkte på när jag låt ute på balkongen och stekte?

Att vi får ta och se över nån helg då ni kanske vill/kan komma och hälsa på oss:) Det skulle vi tycka va jättekul! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback