Torsdag

Veckan går fort som vanligt och idag ska vi åka ut på Birsta för lite shopping till dopet. Igår var jag och vägde Lukas och nu har han börjat gå upp i vikt igen. Före jul vägde han 12 700g men sedan vägde vi honom inte förrän förra veckan coh det var ju då han hade haft magsjuka. Han borde ha gått upp som vanligt under julhelgen för då åt han bra men magsjukan tog ordentligt på honom för när jag vägde honom förra veckan vägde han 12 100g. Och än fast han har mycket att ta av så märktes det att han gått ner en hel del. Igår vägde han 12 700g så nu går det uppåt igen. På BVC var det två som jobbade där som stod och tittade när jag kom ut från vågen och då sa dom att dom stod och beundrade hans lår! Ha ha ha, men jag vet ju att dom är helt underbara så det är inte så konstigt.

Eventuellt så kanske vi inte behöver använda dom lånade dopklänningarna. Vi har en annan på gång och jag HOPPAS verkligen att han kan ha den för det skulle vara sååååå roligt att få döpa honom i den. Så nu håller jag alla tummar och tår jag har.

men nu ska jag nog äta lite lunch så vi kan åka på Birsta sen, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback