Torsdag

och idag har vi bara tagit det lugnt. T blev hemma idag och blir hemma även imorgon. Lukas och jag är nog rätt så friska men magen spökar för honom och det tar väl några dagar för kroppen att återhämta sig. Blir nog en promenad imorgon om det nu inte blir så jädrans kallt.

Några har hört av sig och vill komma på dopet och det är så roligt att dom vill komma. Längtar som en tok och visst, det kommer blir trångt i huset men det gör mig inget för jag tycker om när familjen är här. Har börjat planera för fikat men som tur är så har redan några erbjudit sig att ta med lite kakor så det underlättar stort. Men måste bestämma exakt vad vi ska bjuda på för jag vill känna mig förberedd när veckan kommer.

men nu ska jag nog ta en stor kopp te och njuta av lugnet för nu sover Lukas!


Kommentarer
Postat av: Kimen

HAHAHAHAHHAHAHA bilen <333333

Postat av: Kimen

meeeen *Bilden*

2009-01-18 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback