testa sina gränser

ju mer Lukas kommer på att han kan desto mer ska han testa sina gränser. Nu är det stå som gäller och han tycker visst sig vara världens bästa för helt plötsligt släpper han taget och tror sig kunna stå och gå. Han älskar även att gå runt i huset. Han har kunnat gå när man håller händerna på honom i säkert flera månader men nu tror jag han kommit i en andra växel vad gäller att gå. Han tar mina händer och visar att han vill gå. Och sedan ska han gå runt i hela huset. Och då menar jag hela huset. Varenda rum och uppför trappan ska han. Minst fyra gånger har vi tagit rundan idag!



Byxorna han har på sig idag har tillhört
faster Ida tror jag. Dom är riktigt härliga och precis så där mjuka som byxorna ska vara!

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Kul med massa bilder på Lukas! :)



Jag kan tyvärr inte komma på dopet.. Har en tenta dagen innan så det funkar inte med att åka uppöver samma dag.. Vilket känns tråkigt, men ni får ta massa bilder så jag kan se sedan! :)

2009-01-27 @ 21:22:35
Postat av: jenny

Tråkigt att du inte kan komma men jag förstår, skolan ska absolut gå i första hand. Hoppas dom första veckorna har gått bra och att det verkar roligt. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback