Higher!

Jag måste erkänna att jag tyvärr inte tycker att rätt person vann Idol, jag gillade Calle skarpt och ingen har gjort sådan resa som han för jämför man med hur han var från början så är det en enorm skillnad. Tycker självklart att Erik är duktig och ska bli intressant att se vad han har för sånger. Hoppas verkligen att det inte bara blir rock.

Tyckte inte om vinnarlåten första gången jag hörde den och jag har knappt hört den sedan den vann. Hittade denna version och måste säga att jag ÄLSKAR låten och man blir så glad av den!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag älskar oxå vinnarlåten, men Calles version ;)

Jag hejjjade oxå på Calle, men han släpper ju en skiva snart och det är väl mer hans stil, Erik måste ju göra sin "idolskiva" först;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback