Vem har tagit Ville?

Hörde på nyheterna i bilen idag och fick höra något som jag trodde var ett skämt. Det handlar om ett föräldrapar vars son Ville föddes för tidigt i vecka 24 och tyärr inte klarade sig. Kroppen fördes sedan från sjukhuset till kyrkan där den förvarades tills det var dags för begravning. När det är dags och föräldrarna vill se Ville igen så är kistan tom. Någon har tagit Ville.
Gick in på Aftonbladet för att läsa om det och
här är artikeln. Känns helt overkligt och man förstår inte hur någon kan vara så hemsk att man gör något sådan. Och stackars föräldrar, att först förlora sitt barn och sedan inte få begrava det? Och veta att någon har stulit hans kropp? Nej usch, hoppas polisen får in tips så dom kan lösa detta och mina tankar går till föräldrarna.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag hörde det på nyheterna igårkväll, kunde knappt somna sen. Helt vansinnigt vad sjuka människor det finns.

Postat av: Vanja

Helt sjukt!

Vem sjutton tar ett dött spädbarn? Jag fattar ingenting om vad människor är kapabla till!

2009-04-24 @ 22:08:31
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback