Favoritbutik

Har en del favoritbutiker och favorithemsidor. Och är det inte toppn när man ibland kan få två i ett? För några år sedan var jag på en "vimmelkväll" med vin och tilltugg på en butik som jag aldrig hade hört talas om innan. Men oj vad mycket fint det fanns. Och nu den senaste tiden har jag läst om den i olika tidningar och har sett att en del bloggar lottar ut priser därifrån. Då är det riktigt roligt att veta att man kan få gå in i butiken "på riktigt" och få se och ta på alla saker. Butiken heter Nordljus och ligger i Njurunda utanför Sundsvall.

Har massa favoriter därifrån men dessa är några av dom:

Är ute efter en hållare tills hushållspapper och denna är grymt fin och skulle passa mitt kök perfekt!

 

Är fortfarande på jakt efter det perfekta kakfatet och detta är nog en stark kandidat



Dessa burkar tycker jag är väldigt söta

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh!!...suck.

Nu är det tredje gången jag skriver detta, för mitt j*vla internet bara driver med mig idag...



Så här kommer i alla fall listan:



1. KOMPLEMENT Påbyggnadsklädstång 49:-

2. KASSETT Dvd-låda 2-pack 4 stycken frp a´59:-

3. HEMLIS galge 3 förp a´9:-



Tack så jätte mycket för hjälpen, det var så förvirrande att köpa allt till en garderob. så lite glömdes bort...

Hoppas ni mår bra, det gör vi. Fast Tildas förskylning tog omtag och jag är hemma med henne.

Hoppas hon blir frisk tills majbrasan!

Kram kram

Postat av: Ida

Har Ted pratat med pappa så att det är klart att vi kommer upp hela högen? Jag har inte pratat med han. Vi hade väl tänkt åka samtidigt som er, Janne jobbar troligen full dag på torsdag så det bli sent för oss också. Kram

2009-04-28 @ 10:47:16
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback