Babysång

Lukas sov som en gud inatt och det gjorde även jag. Gick in med honom vid 21 igår kväll för att han skulle somna, och vaknade när T gick och la sig vid halv tolv! Jag var riktigt trött efter helgen så det var sååååå skönt att få sova ordentligt. Och ingen mer feber verkar komma så det är bara toppen nu!

Eftersom han var så pigg och natten gått så bra så bestämde vi oss för att fara på babysång och det var riktigt roligt faktiskt. Lukas log och såg ut som en sol mest hela tiden, han verkade faktiskt tycka om det. Efter vi sjungit så fickade vi och då vart han mer arg, han var ju riktigt trött. Men vi kommer gå dit varenda vecka nu!

Just nu har han somnat ute och hoppas han sover ett tag till. Han vill inte riktigt äta som vanligt än, vällingen drack han nästan inte alls igår och i morse åt han bara en halv flaska. Han äter ju av mig så jag vet att han får mat i sig.

ska nog ta och koka mig lite kaffe, blev riktigt sugen  på det faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Å va mysigt med babysång, något sådant finns det inte här... =(

Äntligen är det onsdag imorgon!! Vet inte vilken tid vi kommer, men vi hör av oss under morgondagen, är det ok?

Och det var ok att vi stannar tills på fredag? ;)

Skönast för barnen och så får man HELA torsdagen till att shoppa...hihi.

Sköt om er, syns imorgon!

KRAM

Postat av: Veronica

tack, så är det kanske helt normalt å bli knäpp i huvet då! skönt ;)

nu äre bara 7 tim å 20 min kvar iaf :)

hoppas ni mår bra, jättefint kort på er tre tillsammans! längtar så tills vi oxå har en liten!

kramar

2008-09-24 @ 07:12:53
URL: http://veronicalindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback