Ut och åka bil

Nu är det mörkt ute och snart dags att åka och hämta T. Lukas sover så sött så det känns lite jobbigt att behöva bära ut honom i bilen men jag vet ju att han brukar inte vakna så det ska nog vara okej. Idag har jag varit på en promenad som tog nästan två timmar, härligt härligt var det. Var ute med två mammor och deras små pojkar William och Albin. Gick sedan hem till Albins mamma och fikade i nästan 2 timmar så vi har haft en härlig dag.

Efter det åkte jag hem till Evelina för att låna symaskinen och sy lite gardiner. Har sytt till Lukas rum, till hallen och till köket. Allt är inte riktigt klart än, for nog fortsätta på torsdag.
Och imorgon har vi dejt igen, det är Sofia och Ellie som ska komma och hälsa på (eller om vi åker till dom). Lärde känna Sofia genom T då dom jobbar tillsamman och det är en dundertrevlig tjej som fick en liten Ellie i somras.

Ska nog ut och starta bilen så den är varm när vi ska åka, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Linda Törnkvist

Eftersom jag inte har någon telefonbok längre och därmed inte ditt nr,så skriver jag här. Ska du gå på julfesten den 5 dec? Om ja, ska jag skriva upp dig? Kostar 150 kr/st och är på stadshuset.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback