Tillbaks i stan

är nu tillbaks i stan, åkte mitt på dagen igår för vi skulle ju hinna till babysimmet. Vi hann och så fort Lukas kom ner i vattnet så började han plaska och gjorde det hela tiden! Ledaren bara skrattade åt honom och det var inget annat barn som gjorde så. Vi gjorde lite övningar men när det började närma sig slutet så började Lukas gnugga ögonen och gnälla. Han fick tutten och ledaren sa att han blir trött eftersom han håller igång HELA TIDEN!

Nu på morgonen har vi tagit det lugnt, Lukas sov till halv åtta så lite sovmorgon fick man. Så fort han vaknar ska vi åka till stan och IKEA och handla lite småsaker till våran renovering. Måste ju sy gardiner också, vill ju få klart allting! Men sedan kommer något roligt, och det är att välja vad vi ska ha på väggarna. Jag är sådan att innan jag vet EXAKT jag vill ha så sätter jag inte upp något alls, då får det hellre vara kalt på väggarna i flera månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback