Nedräkning

Idag är det endast 10 veckor kvar innan lillskiten är tänkt att komma. Känns fortfarande långt borta men när man då tänker på att det har gått nästan 30 veckor sedan man fick veta att man skulle få en liten så har tiden gått ganska fort!
Och jag börjar även tänka lite mer på när jag ska sluta jobba, det finns två alternativ. Antingen två och en halv vecka innan BF och det blir då på skärtorsdag som blir man sista dag. Eller så jobbar jag påsklovsveckan ut och har då en och en halv vecka kvar. Har svårt att bestämma mig men det löser sig!

har kommit in i en tröttperiod igen. Än fast jag sover 7-8 timmar per natt så är jag ändå trött. Fattar inte vad som behövs för att man ska vara pigg. En del säger att man ska sova när man kommer hem från jobbet men det funkar inte. Jag slutar jobba vid halv fem, ska då hämta T och sedan åka och hem och laga och äta mat. Klockan brukar då vara 6 och då kan jag inte sova för då blir min nattsömn förstörd. Men men, är glad så länge det bara är trötthet som är mitt största problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback