Det man kan göra idag kan man även göra imorgon!

så verkar min hjärna funka för än har vi inte tagit några magbilder. Men har nu bestämt att imorgon när vi går in i en ny vecka så ska vi ta första kortet. T ska hjälpa mig så dom blir bra och då kommer jag lägga ut. Ska ju även lägga ut kort på rummet så måste ta itu med det.

sitter och tittar på ett program på Tv4 Fakta, Specialfall: Riskförlossningar. Det är ett bra program men det är ju egentligen inte direkt rätt. Jag menar, det är ju bara dom speciella fallen som visas upp och hur många blir så?
Men rätt så intressant är det. Vi väntar fortfarande på att få veta när våra föräldraträffar ska börja. Längtar som en tok, ska bli skoj att få träffa lite andra blivande föräldrar och det som är bra är att alla bor här i närheten.

T är ute och bär pellets så jag ska nog ut och se hur det går för honom.

Go Kväll


Kommentarer
Postat av: Vanja

Oja, det kännns superhääärligt att vi snart ligger och solar , medans det är regn och rusk i kalla sverige ;P höhö...

Hur äre med bebis i magen? :)
Vad tror ni, pojke eller flicka? :)
Och namnförslag? Jag själv är namntokig såå fåå höra era förslag! hihi...

kram och hälsa bror!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback