Ännu en ny vecka

ja, härliga måndag! Ha ha ha, känns till och med jobbigt att säga det. Det var INTE härligt att kliva upp i morse, sov väldigt dåligt inatt så jag skulle gärna ha sovit några timmar till. Såg på Saw 4 i sängen innan vi la oss igår. Jag gillar faktiskt dom filmerna men tycker kanske inte att man kan göra hur många som helst. Igår var jag väl lite trött men jag förstår den fortfarande inte. Den får väl sjunka in några dagar så kanske man fattar mer.

I helgen bär det av till Umeå, var bra längesedan vi var där så det ska bli suuuuuper skoj, Ska hälsa på syster yster och se hur dom bor i sin nya lägenhet. Det enda jag fasar för är bilfärden dit. Jag HATAR verkligen att köra bil längs E4, speciellt när det är mörkt också.

men men, bara att härda ut för man vill ju verkligen komma fram! nä, bäst att jobba lite nu så tiden går fort. Vill ju hem!

Kommentarer
Postat av: Lola

Va? Ska ni til Umeå nu till helgen? Helgen som kommer? Det får ni ju se till att tala om. Kanske att man kan komma ner någon dag och hälsa på. Om man har lite tid över. Skulle ju vara jättekul att träffa er. Kommer ni dit fredag och far söndag?? Massvis med pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback