Award



Har fått award från två stycken och nu är det min tur att dela ut, tråkigt nog har dom jag vill ge award till redan fått men jag ger ändå.

Ida min svägerska, får en award av mig, alltid intressant att se vad som händer i Dorotea och se hur Lukas kusin Neo mår.
Bea är min kusin och är en toppen människa. Alltid glad och hennes två tjejer är ursöta.
Sara är en kompis här från Matfors, ger henne en award för hennes blogg är alltid rolig att läsa, mycket bilder brukar det vara.
Carola, min lillasyster får även hon en award. Läser för att se vad som händer i min syster ysters liv där uppe i Piteå.
Kim är min systerdotter som bor Uppsala nu och jag saknar henne. Läser för att se vad som händer i hennes liv.
Vanja är min svägerska och bor en bra bit ifrån, är nu faktiskt intresserad av att se hur lägenheten ser ut?

Läser grymt många fler bloggar men dessa är nog dom som är närmast mig. Svårt att förklara men jag tror ni förstår!

Kommentarer
Postat av: sara

men ååååååååååååå tack gumman!

2008-12-04 @ 19:56:36
Postat av: Kim

Åh tack moster :D och jo jag mår bra! det går finfint mellan mig och fanny också, och om du inte visste det så är vi förlovade :D (har varit förlovade i tre månader på julafton) sen så har vi ju snart varit ihop i ett år också! I skolan går det utmärkt, trivs som tusan och det är skitkul! Hur mår du själv? :) och resten av familjen? Saknar Lillprinsen ;) Jo jag vet att jag inte kommer upp, men vi har ju inte pengar och ja, kände för att fira jul hemma i år också.. Pusspuss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback