Varit och rört på fläsket!

har varit på vattengympa, härligt men lite jobbigt. Finns vissa rörelser som magen inte tycker om och ändå har jag inte fått någon mage än så hur ska det bli om några månader? Känner alltid av magen när jag har kommit hem också. Inte direkt ont men det känns. Tror inte att det är något farligt utan tror att vi båda två mår bra av att jag rör på mig.

brukar bli i snitt 3 motionsdagar per veckar men vill försöka utöka den med mer promenader. Man ska ju passa på innan magen blir större.

vill gärna att bäsen ska börja röra på sig snart, vill ju känna lillparveln ha lite gymnastik. Många omkring oss tror att det blir en flicka. Själv har jag ingen aning men Ted säger oftast han och när vi var och lyssnade på hjärtljuden så barnmorskan han också. Vet att hon inte hade den blekaste aning men det har smittat av sig så ibland säger jag också han. Vill poängtera att jag inte har den minsta känning åt något håll, jag har ingen aning om vad det kan bli för kön på barnet. Men som någon sa på jobbet, det visar sig till slut.

Många på jobbet (eller nästan alla) har vid ultraljudet tagit reda på könet. Vi har fått många frågor om vad vi ska ha men vi tänker inte ta reda på det. Vi vill ha kvar överraskningen och då vi inte vill köpa bara rosa eller bara blått så tänker vi inte ta reda på det. Jag förstår dom som gör det - skulle faktiskt kunna ta reda på det men som vi känner just nu är det inte aktuellt!

nä, ska dricka upp min kopp te och lägga mig och sova!

vill bara säga Krya på dig
Neo och jag hoppas verkligen att det är någon lätt förkylningsastma du har fått. Kram på dig och mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback