härliga måndag

ja, fast nu var jag nog lite sarkastisk. Är helt slut och  vill bara sova. Huvudvärken vill inte försvinna och jag vill bara HEM!

hade roligt i helgen men kunde inte sova, vaknade stup i kvarten. Dels på grund av att man låg i en liten bäddsoffa och trängdes med ted och dels för att någon snarkade så mycket att jag inte kunde somna om.

nä, det var jobbigt men i stort var det en lyckad helg. Hade jätte-roligt på festen och det var skoj att träffa alla. Kände dock att man egentligen kanske skulle ha tagit ledigt fredagen för det blev lite stressigt. Jag, Ted och mia var ut på lördagen men jag hittade inte en pryl jag vill ha. Ted däremot hittade byxor, skjorta och tröja som han shoppade. hmmm, ska det inte vara jag som shoppar?

ja ja, får ta det någon annan gång. Vill ner dit igen och få promenera i gamla stan men det var inte läge för det i lördags eftersom det regnade och vi hade lite bråttom.

inväntar nu ted för att sedan åka hem och äta och sedan slockna på soffan. Fattar inte hur jag ska orka träna ikväll men man har inget val för dit ska jag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi tror att han
är ledig fredag iaf. Jo det är lite jobbigt men är ändå grymt mycket lättsammare nu än det var i slutet av förra veckan och helgen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback