Härliga Fredag!

Är underbart med fredag, ska bli så skönt att få komma härifrån. Ska flexa lite så jag slutar före 16 idag. Skippar pub-kvällen med jobbet och far hem och ska plocka undan lite eftersom vi får besök i helgen.

Jag kommer inte blir en sådan som sitter hemma bara för att jag är gravid. Jag vill ju kunna vara med. Det enda jag absolut kommer att vägra är att gå på krogen när det är fest. Hatar att vara den som är nykter när alla andra runtomkring är onyktra.

Men gå ut på en pub eller en restauran och vara med fastän andra dricker öl, det kommer jag absolut att göra.

Varför jag inte kommer vara med ikväll är bla för att jag har fått inse att jag kanske måste ta det lugnt och lyssna på kroppen när den är väldigt trött. Svårt att lyssna på sig själv men man måste försöka ibland.

ska jobba dom sista två timmarna så jag kan gå hem med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback