Vitt, vitt, vitt

när jag vaknade (klockan 7!!!!!!!) imorse så var det alldeles vitt ute! Har längat efter snön och det var så härligt att se den. synd bara att det är några plusgrader så den försvinner mer och mer för varje minut som går.

Har inte gjort någon speciellt idag, T har varit borta hela dagen så jag har varit ensam och kunnat fixa och dona. Först fick jag då fixa pannan eftersom den hade slocknat. Fick fylla på massa säckar pellets. Och sedan för att få den riktiga vinter-mys-känslan så gjorde jag upp en eld i vedspisen i köket. Finns inget härligare än höra ljudet av det!

har sedan sytt och fixat lite gardiner. Hade bara en panel på varje sida om fönstret i sovrummet och jag ville ha två. Så jag passade på när dom reade 2st för 75kr så nu är det riktigt fint!

har setat och kollat på ultraljudsbilderna flera gånger idag. Kan inte låta bli. Känns så mycket verkligare när man får se på korten. Fattar inte än att den lilla på kortet bor i min mage!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

vi har massa snö och det snöar än :) superhärligt!

Postat av: Vanja

Utmanad!

2007-11-04 @ 14:27:49
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback