mycket att göra

ja ikväll blir det en hel del att göra. Jobbar till klockan 17 och sedan måste jag ut och fara. Först ska jag till Birsta och kolla på kläder. Sedan måste jag på affärn och handla.
Sedan raka spåret hem och äta och sedan är det städning som gäller. Det är inte jättestökigt eller dammigt men man vill ju plocka undan och ha det rent när det kommer gäster.

För imorgon kommer det folk på besök. Ska bli skoj och jag hoppas dom kommer trivas. Är mina kusiner Bea och Brittis och kommer på besök med sina familjer. Ska bli roligt att träffas och man kanske hänger med en sväng på Birsta och shoppar lite.

Ja, jag och T har kommit på att vi känner oss utnyttjade. Ja, det är sant. Det finns ingen som kommer och hälsar på oss utan att fara på IKEA! Ha ha ha, skojar bara. Förstår att alla tycker det är ett bra ställe vi har bosatt oss på, för jag tycker själv det är jobbigt att åka så långt för en dag. Så att man kan sova hos någon är ju super.

Och ja ÄLSKAR att det kommer människor och hälsar på så jag välkommnar alla som vill komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback