Äntligen hemma!

har varit hemma i en halvtimme, snacka om lång dag! T skulle jobba över så då passade jag också på att göra det, är skönt att få rensa lite men kom inte så långt. Har väldigt mycket kvar att göra.

runt halv åtta for jag från jobbet och då for vi och köpte ett skötbord! Hittade äntligen det jag ville ha och till ett superbra pris. Så nu står det här i sovrummet och det känns riktigt skönt!
Efter det var fixat for vi och åt hamburgare eftersom ingen av oss hade hunnit äta något och när vi om hem var klockan tjugo i tio!

jobbigt att klockan är så mycket, kvällen försvinner helt och hållet. Men men, så är det ibland. Har tagit in datorn till sängen och nu ska vi se en film innan vi somnar. På smällen heter den och jag hoppas den är riktigt bra!

läste ut Harry Potter igår! Jag kommer inte säga något om vad som händer, vill inte förstöra för andra. Men kan säga som så att den var riktigt bra och det känns lite tråkigt att det är slut. Men man vet väl aldrig vad som händer, helst plötsligt så kommer det en fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

åh men visst är det supertrist att det är slut nu! man ville liksom inte sluta läsa! :/
buhuuh

Har precis börjat läsa svenska versionen, så nu får jag se hur mkt jag missuppfattat. HAHA ;)

Postat av: Vanja

På smällen är kul :)

2007-11-28 @ 23:19:51
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback