ZzZzZzZzZz.............

jag är så trött att jag skulle kunna somna vid skrivbordet. Måste få sova!

helgen har varit bra, det var riktigt trevlig med besök. Vi var ute på stan hela lördagen och sedan blev det grillfest. Jag åkte och hämta ted vid 21.50 och sedan åkte vi tillbaka till grillfesten och spelade kubb!

Vi for på krogen på kvällen, tyvärr på ett ställe som inte är så roligt men pga någon i gruppen (nej ted, vi tycker inte att du var för full) kom vi inte in på Coppers och sedan var några för unga för ett annat ställe, även känt som Klamydiagrottan!

blev Birsta på söndagen och sedan åkte gänget hem. 

Och på kvällen sedan rullade två motorcyklar in på gården och Gunnar och Monica övernattade hos oss för att idag dra vidare mot Stockholm.

oj, nu nickar jag snart till!

ja visst ja, EFTERLYSNING: vi saknar 2 nyckar. 1 husnyckel med larmdosa och nyckelknippan (med 2 nycklar på)till växthuset. dom är helt borta och vi har ingen som helst aning som vart dom är.

nä, ikväll har vi bestämt att NU MÅSTE VI PLANTERA UT GRÖNSAKERNA! men helst vill jag gå och lägga mig i sängen när jag kommer hem.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var en nyckel med larmdosa som jag skickade med Peter. Hoppas ni hittar dem så ni inte får några oinbjudna gäster.

Postat av: Sofi

Tack igen för helgen Jenny ;-)
Trist som tusan att nycklarna är borta. jag kollade med Peter & han säger att han gav dig nyckeln med larmdosa innan vi for på ikea igår.
hoppas ni hittar dem iaf.
Hur står det till en måndag som denna? :p
själv blev jag hemma från jobbet, med feber och shit. aldrig får man vara frisk.
snacka om att det var mkt man glömde shoppa på ikea. fy, så besviken jag blir :P

2007-05-28 @ 19:24:51
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Sofi

ajsing bajsing så tokigt!
Hoppas den kommer till rätta iaf, kan kolla med peter ifall ted lämnade nyckeln till honom då han stannade i huset. Man vet ju aldrig ;)
Ja, en annan krog låter lockande. haha ;)
Vi får planera in en helg i sommar tycker jag!
Ni har ingen MSN eller nått sånt?
har en del bilder jag skulle vilja dela med mig av ;D

2007-05-28 @ 20:22:59
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback