Usch för vädret!

det är så fint väder när man åker till jobbet och hela dagen när man tittar ut genom fönstret. MEN så fort som klockan närmar sig kväll försvinner solen coh det blir kallt! Varför?
jag vill kunna njuta av solen på kvällen.

blä för det säger jag. Dagens diss!

jag och ted har inte planterat ut några plantor än och det börjar bli dags. Men kan vi ha tomat och gurka i samma växthus? det är en fråga vi måste ha svar på.
Men melonerna borde vi kunna plantera ut faktist.

nä, nu ska jag googla om grönsaker.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Ida

Vanliga hobbyodlare brukar väl odla både och utan att ha 2 växthus (tänker på såna som har små växthus på gräsmattan). Och era är ju så stora så inte kan väl dem ska störa sig på varann :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback