ny vecka

och man är tröttare än någonsin. Jag fattar inte, hur mycket man än sover så är man ändå alltid trött. Jag trodde jag skulle somna stående imorse.

Jag har jour denna vecka, vilket betyder att jag jobbar till när det är slut på samtal. Vi stänger 5 men alla som sitter på kö måste få hjälp så man jobbar tills samtalen är slut. Bläääääää, vad jag inte gillar dessa dagar.

Vi har precis som vanligt jobbat i trädgården i helgen. Det tar aldrig slut. I lördags när vi rensade klart vinrankan och krattade där inne bestämde jag mig för att ta bort någon konstig växt som såg halvdöd ut och gissa vad jag fann i jorden nedanför?? Sparris! hade ingen aning om att det fanns där inne.

Ikväll måste vi ta hand om dammen på framsidan. Den har växt igen ganska så bra. Och så håller vi fortfarande på med bäcken på baksidan. Med Eriks (och hans motorsågs) hjälp har vi nu fått dit telefonstolpar så vi kan lägga dit jorden. Det blir riktigt fint kan jag avslöja. Men bilder kommer, jag lovar.

Vi får besök senare i veckan, svärfar ska komma och hälsa på. Och kanske bo hos oss, jag vet inte om jag förstod Ted rätt. Det var länge sedan vi träffade honom så det ska bli skoj!

nä, bäst att jobba.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Ida

Mamma har ju kommit på att vi ska åka ner till er tror det var slutet av maj, fast på veckan. Och nu har hon kommit på att även mormor kanske kunde följa med.. Gah! Hur ska jag klara av detta ;P Iofs om mormor är med så blir det inte så långa dagar i affärer :) Allt bra med er?? Kram

Postat av: Vanja

Hihi, jaa pappsen kommer ju till er... Jag skulle oxå vilja hälsa på, men de kommer väl :) kram

2007-05-07 @ 21:17:41
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback