hemkommen och trött

for direkt efter jobbet och hälsade på några kompisar och fikade. Vi är några stycken som brukar träffas och fika då och då och det är jätteskoj. I december förra året var vi hos ett par och det kom fler och fler människor och helt plötsligt en röst jag känner igen. Döm om min förvåning när Linn kommer upp! Linn och jag jobbade tillsammans på Ica Maxi i Umeå och hon är hur trevlig som helst.

Nu är det våran tur nästa gång. Men man vill ju bjuda på något jättegott fika. Det är två som ska ha barn, en om en månad och den andra om tre månader. man blir nästan lite sugen själv :-)

ja ja, jag vet. Jag har ännu inte lagt in några bilder och jag vet att jag har sagt det. Men det kommer. Jag är bara så trött efter att ha varit först på jobbet och sedan ut i växthuset för att jobba. Men men, det kommer.

nej, nu ska jag se på Grey´s Anatomy. En av mina absoluta favoritserier.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jenny! Vad säger du om helgen 25-27maj?!
vi har bokat den om det är okej med er :-)
Vi försöker få med peter och benny oxå men jag vet inte om vi lyckas.

KRAM

Postat av: jenny

det låter bra det! ja, nog tycker jag ni kan tjata med dom. om inte annat får jag be ted ringa och tjata lite :-)
blir det listor precis som förra gången?

2007-05-03 @ 11:38:02
URL: http://ternestael.blogg.se
Postat av: Sofi

Jodå, vi ska nog få dem med oss :-)
Lyckas vi absolut inte får allt Ted slå en pling och tagga upp dom lite ! :-)

hehe, listorna är nog inte lika långa denna gång.
boka in grill, kubb och allt annat häftigt den helgen. Sara vill förövrigt på krogen oxå :D
vi ser väl vad vi hinner med. grilla i er STOORA trädgård är iaf ett måste, eller?

2007-05-03 @ 13:17:10
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback