Gårdagens Schlager

ja det var många låtar som var rent skit men det var några som var riktigt bra också. Jag gillar faktiskt Makedonien, den var riktigt bra.
image64
En annan låt jag gillade riktigt mycket var Lettlands bidrag. Visst, det kanske inte är så mycket schlager och jag tror inte att den har någon chans att vinna men det var en bra låt och det fastnade hos mig.
image65

Men ett riktigt skämt var (bland annat för det fanns många) Danmarks bidrag. Visst det är en rolig grej och så å det hade kanske funkat om killen kunde sjunga! Det lät hemskt och det var en dåligt låt. Visst, jag tycker inte att det har något i tävlingen (det blir för mycket cirkus tycker jag) men måste vi skicka drag så är våran Christer en miljooooon gånger bättre!
image66

Ja ja, nu är det bara att hålla tummarna för lördagens final. Jag har inte hört bidragen än, jag gillar inte att gå in och "tjuvlyssna" men jag såg svabbgenomgången igår och Irlands bidrag lät bra. Men som sagt, jag har ju inte hört dom än!

i´ll be back...


Kommentarer
Postat av: T

Belgien var lätt bäst!! Love Power!! :D

Postat av: jenny

jo, den var ju speciell! Blev lite förvånad att dom skickade ett sådan bidrag dock. Dom sa ju efter förra årets skandal att dom funderade på att bojkotta schlager i år och så kommer detta? jag måste säga att Belgiens bidrag förra året var KLART bättre än årets (älskar Kate Ryan)

2007-05-11 @ 11:53:15
URL: http://ternestael.blogg.se
Postat av: Ida

Är det nästa vecka?? Onsdag funkar ju inte för mig, måste nog prata med mamma, jag har ju noll koll :)

2007-05-11 @ 12:27:51
URL: http://www.idasusanne.blogg.se
Postat av: Lillzyrran

Andorra tyckte jag var bra. Gillar verkligen den låten..=)

2007-05-11 @ 22:30:56
URL: http://katastrofen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback