Den svenska fanan!

image69
i fredags när jag kom hem hade Ted gjort ett inköp till huset! Han hade köpt en fana!

jag har aldrig riktigt förstått grejen med fana och flagga. Varför är det så viktigt? Vi pratade om det på jobbet och hon vad bombis på att man kunde hamna i fängelse om man flaggade då det inte var flaggdag! Hi hi.

nog har man hört om människor som tar flaggningen på blodigaste allvar, att dom gnäller på grannar som har den uppe för länge. Det är visst en dödssynd att ha flaggan uppe efter skymning!

jaja, vi gjorde det lätt för oss och skaffade en fana, den får man ha uppe hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Lillzyrran

Klokt val, lite lättare att sköta en fana också..=)

Men nu måste du snart gå in på min blogg och kolla in outfiten som jag vill skaffa till bröllopet...funkar den...får man ha så...skulle vilja..är så kluven i mina funderingar. Börjar bli stressad. Oohh, har ringt massa folk nu angående presenter. Egentligen känns det lite konstigt att massa människor ringer till mig, och ställer frågor jag inte har svar på. Jag kan bara berätta vad Ullis vill ha i present, inte så mycket annat. jaja...kommentera kläderna snart. Vill ha ett utlåtande från nåt syskon innan jag skickar efter, om jag ska göra det... Kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback