nu e jag här igen..

gick inte bra för Modo igår, på lördag måste dom rycka upp sig! "håller tummarna"

var skönt att promenera igår, jag vill helst springa men jag får så ont i smalbenen att jag håller på att krevera. Kände av det igår när jag gick fort och måste man sakta ner och bita ihop !

Fredag är så härligt, så skönt att veta att man har hela helgen framför sig. Vet inte vad man ska hitta på. Städa hus, växthus och tomt behövs men är tråkigt. Jag hoppas vi ska grilla ,skulle vara riktigt gott!

Jag väntar på mina byxor på La Redoute, men dom kommer ju aldrig. Det stod 7-10 dagars leverans och nu har det gått 10 dagar och jag vill inte vänta längre!

Ska ta kort på huset ikväll, och sedan måste jag gå över till Erik och Evelina och låna internet så jag kan lägga ut dom. En hel månad kvar innan vi får internet. Vill ha det nuuuuu!

snart lunch men efter det kommer jag tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback