2007-03-19

och det betyder måndag!
helgen har varit lugn och skön. Var på Birsta och shoppade lite i lördags. Hittade gardiner , 2 panellängder för 75kr. Och eftersom det är 2 fönster i sovrummet blev det 150kr för hela rummet. Härligt!

synd så bara att jag behövde köpa gardinstänger och fästen för över 200kr. Men nu är det gjort och snyggt blev det, foton kommer.

sitter på jobbet och degar. Vi har datastopp och då kan vi inte göra ett jota. Förutom att svara i telefonen och säga: Tyvärr kan jag inte hjälpa dig just nu, kan du ringa om en stund? och kunden blir då suuuur.

jaja, då har jag ju tid att sitta på nätet och blogga lite.
Hittade en ursnygg
cardigan, tyvärr lite för dyr för min smak. Det här linnet skulle passa bra under.

Men den här skjortkläningen var så snygg att det spelar nästan ingen roll vad den kostar, den passar på som klänning och som en skjorta över ett par jeans! Härligt till sommaren!

Hittade dessa urgulliga tofflor, tyvärr har man ingen egen bebis att skämma bort men det finns ju andra omkring en! Undrar om Neo skulle gilla dessa?

Ska svara lite i telefonen nu,

i´ll be back

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart han skulle gilla dem. Men han har redan 3 eller 4 tofflor, och ett par älgar som skallrar när man rör på dem :) Nu har han växt ur sina kläder, så nu är det dags att shoppa lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback