Aj aj aj aj aj

image83
jädrar vad jag fick utslag på armarna igår. Kunde ju bero på att jag stoppade armarna i en buske med brännässlor, eller? Jag rensade upp vinbärsbusken och upptäckte då att det även växer en liten krusbärsbuske i den.

Har kvar att rensa den stora krusbärsbusken, får väl hugga in på det ikväll. Igår rensade jag även i växthuset, tyvärr inte bland allt skräp men bland grönsakerna iallfall.

Det är VÄLDIGT mycket rensning kvar, känns som att det är inget annat att göra än att rensa. Min högsta önskan just nu är att vi skulle ha en container på tomten så att jag fick göra en STOR-rensning.
men gulliga ted har iallfall byggt hyllor så vi kan rensa upp litegrann.

ikväll vet jag inte hur mycket jag hinner. Ska en sväng till Evelina och färga hennes hår rosa. Eller var det blått?

nä, snart lunch och jag är HUNGRIG!

i´ll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback