Dag 2 på semestern

och semestern kunde inte ha börjat bättre. Strålande sol och inte ett moln på himlen. Igår tog jag det bara lugnt, tog en joggingtur på morgon och sedan har jag varit ute och jobbat och legat inne och latat mig. Men det får man göra när man har semester!
Igår fick Ted äntligen till automatbevattningen så vi kan åka hem utan att känna oss oroliga över att dom ska torka ut. Känns skönt. Men jag skulle gärna vilja att allt var klart nu, jag vill äta vindruvor.

I morgon blir det öltältet på Gatufesten. Några kompisar ska bjuda oss på middag och sedan går vi ner på öltältet Jag ska även ner och träffa mina jobbarkompisar. Varje år okuperar företaget ett öltält och alla sitter där och umgås.

Fick meddelande från min kusin för en stund sedan. Imorgon får hon sin lilla bebis. Ska bli så roligt att få komma och titta på underverket. Vore roligt för dom om dom fick en pojke eftersom dom har lilla jennifer men det spelar ju självklart ingen roll. Alla är underverk, oavsett kön.

nä, nu ska jag gå och koka gröt och äta frukost.

Jag har föresten skaffat en sida på bilddagboken. men jag måste lägga upp bilder först. Men jag återkommer om den.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej har inte fått tag i det, både mamma och jag skulle ha varsitt, så har ni vägarna förbi IKEA så kan ni ju kolla om dem fått hem dem ;) När kommer ni hem förresten?? Vi skulle nästan ha varit upp till Klimpfjäll nån sväng också. Kram kram

Postat av: Lillzyrran

Hej!
Ska ni hem till mamma nåt mer än bara släktträffen. Tyckte att Maria pratade nåt om att hon och Matte skulle dit snart.
Jag kommer inte att komma på släktträffen. Har inte dit då jag inte fick ledigt från jobbet varken fredag eller måndag och då känns det itne som nån större idé att fara, resan tar för lång tid. Men vi kanske ses senare i sommar.
Kramar från mig

2007-07-03 @ 23:06:23
URL: http://katastrofen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback