dagens vill ha....

är kläder. Känner mig som att jag har abstinens på kläder!

Jag vill ha en ny kofta och
den här föll mig i smaken! Snygga och annorlunda färger!
Även den här farfars-tröjan ramlar in på önskelistan.

och eftersom man längtar till varmare tider ibland så detta snygga linne : >)

Och sedan över till Skor!
jag har längtat efter ett par snygga ballernia väldigt länge nu men har inte lyckats hitta dom så jag får titta på andra skor.
Dessa mormors-kängor har fallit mig i smaken, och om man är som jag och har lite tjockare vader än genomsnittet och pga det svårt att hitta stövlar så är dom är superbra eftersom kan kan snöra dom ! jag skulle vilja ha i både svart och sand.

Dags för accessoarer:
En ny väska ? Ja tack! man kan aldrig få för många skor eller väskor!
Blev väldig förjust i den här kepsen men priset? nja, inte så förtjust! 299kr för en keps är rätt så mycket pengar.

jaja, dags för ett ryck i jobbärenden!

Kommentarer
Postat av: Jenny Hamberg

Hej.. har ett par mormorskängor..fast svarta, björn borg.. dom är ju jättefina o faktiskt sköna att gå i..

2007-03-03 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback